برای پوشیدن دامن زنانه چه نکاتی را رعایت کنیم؟
نوشته شده توسط : رضا جعفری

برآمدگی‌های بدن را با رنگ‌های روشن، دامن‌های بادکنکی و دامن‌های پفی کوتاه برجسته کنید: این دامن‌ها به دلیل قرار گرفتن روی ران‌ها، آن‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. اگر استایل غیر رسمی‌تری می‌خواهید، دامن‌های A-line یا شلوار جین سبک بپوشید. پارچه های چاپ شده و رنگ های روشن به برجسته شدن کمک می کنند. پارچه های کمی براق مانند ساتن در نشان دادن برآمدگی موثر هستند.  برای خرید بهترین دامن زنانه به فروشگاه کهن شاپ سر بزنید. 

دامن های کوتاهی که در باسن جذب می شوند نیز به برجسته شدن این قسمت کمک می کنند.
خطوط عمودی و رنگ‌های تیره در دامن‌های زنانه، برآمدگی‌های کمتری را در پایین تنه نشان می‌دهند: دامن‌هایی با جزئیات عمودی مانند دامن‌های چین‌دار، دوخته شده و ساسون، اندام‌های شما را فشرده‌تر و باریک‌تر نشان می‌دهند.
برای لاغری بیشتر، دامن به رنگ های تیره مانند زرشکی، مشکی، طوسی و سبز زیتونی بپوشید. با پوشیدن بالاتنه طرح دار یا با پوشیدن اکسسوری های چشم نواز به استایل بالاتنه خود توجه کنید. دامن A شکل انتخاب خوبی است. زیرا به راحتی باسن را می پوشاند. اگر می‌خواهید سایز ران‌هایتان را بپوشانید، یک دامن کلوش کامل یا دامن‌های گشاد و صاف بپوشید که باسن را می‌مکد و در قسمت ران‌ها آزاد است.
دامن های کوتاه و تک رنگ بپوشید تا پاهایتان بلندتر به نظر برسد. هر دامنی بالای زانو یا حتی کوتاهتر شما را بلندتر نشان می دهد. دامن هایی که در قسمت باسن جذب می شوند، مانند دامن های صاف، شما را بلندتر نشان می دهند. برای تاثیرگذاری بیشتر، دامن را با رنگ پوست و کفش خود هماهنگ کنید.
اگر دامن شما طرح دار است، رنگ کفش و جوراب خود را با یکی از رنگ ها هماهنگ کنید. اگر دوست ندارید دامن کوتاه بپوشید، دامن های بلندتر یا جوراب بلند بپوشید.
با تغییر قد دامن، پاهای خود را لاغرتر کنید. بستگی به این دارد که می خواهید کدام قسمت از بدنتان را بپوشانید. به عنوان مثال، اگر نمی خواهید ساق پا در معرض دید قرار گیرد، دامنی بپوشید که بالاتر یا پایین تر از ساق پا باشد. اگر قد دامن دقیقاً روی ساق پا باشد، شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.
دامن میدی با چکمه
برآمدگی باسن
دامن تنگ و فلر
کتانی مناسب برای مدل دامن زنانه
احتمالا شما هم فکر می کنید که انتخاب لباس زیر مناسب برای دامن روشن سفید است. اما باعث می شود لباس زیر شما بیشتر دیده شود! بهتر است لباس زیری بپوشید که با رنگ پوست شما مناسب باشد، به خصوص که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.
اگر پارچه لباس شما خیلی نازک یا تنگ است، مانند پارچه توری، پارچه ابریشمی یا پارچه های نخی نازک به طوری که بتوانید پاهای خود را زیر پارچه ببینید، بهتر است از لباس های زیر کشویی استفاده کنید. سعی کنید از رنگ دامن یا رنگ مناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید.
اگر دامن شما بسیار جذاب است، لباس زیر بدون درز بپوشید.
پوشیدن شورت هایی که بلندتر از دامن شما نباشد انتخاب خوبی برای دامن های کوتاه است.
گناهان لاغری نشان می دهد که بدن شما هنگام پوشیدن هر لباسی مناسب تر است. برای پوشیدن دامن های جاذب، پوشیدن این ژن ها باعث کوچک شدن عضلات شکم و پهلو نیز می شود و از دامن بیشتر لذت می برند!





:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: